Pomoc techniczna PDC: +48 728 888 108 |pdc@stigo.com.pl
Zarządzanie relacjami z klientem CRM2018-10-24T11:54:16+00:00

CRM

Moduł zarządzania relacjami z Klientem (CRM) jest rozszerzeniem modułu podstawowego programu Plan-de-CAMpagne. Praca z tym modułem  odbywa się wokół kalendarza systemowego. Każdy z użytkowników ma możliwość definiowania: zadań, przypomnień telefonicznych, spotkań oraz notatek. Dzięki przyjaznej wizualizacji w szybki sposób poznamy dostępność naszego zespołu.

Moduł CRM Plan-de-CAMpagne, program ERP, STIGO (ikona)

Moduł CRM to:

  • sprawne zarządzanie informacjami o kontrahentach,
  • przyspieszenie pracy pracowników w dziale administracji,
  • usprawnienie obiegu informacji w firmie.

Moduł CRM

CRM pozwala na przypisywanie notatek i wiadomości dla kalkulacji oraz projektów. Wszystkie informacje związane z danym Klientem oraz jego zleceniami dostępne są w szybki i przyjazny dla użytkownika sposób. Jeżeli podczas realizacji zlecenia produkcyjnego wystąpią jakiekolwiek błędy lub odrzucenia, w oknie CRM’a widoczne będą zdefiniowane raporty. Dzięki takim informacjom w przyszłości możemy w łatwy sposób odszukać i zapoznać się z załączonymi błędami. Wyklucza to możliwość ich powtórzenia.

Moduł ten pozwala również na definiowanie korespondencji seryjnej do wszystkich kontrahentów umieszczonych w bazie danych. Na potrzeby przesłania mailingu Plan-de-CAMpagne udostępnia edytor raportów, w którym w prosty sposób możemy przygotować interesujący nas szablon wysyłanej wiadomości.

Wiadomości wysyłane między użytkownikami systemu mogą być powiązane z numerami zamówienia, kalkulacji lub nazwą Klienta. Rozwiązanie to zdecydowanie przyspiesza pracę osób w dziale administracji oraz pozwala na odpowiednie przekazywanie zadań do kolejnych działów firmy. Właściwa organizacja procesu przekazywania sobie pracy przyspieszy pracę całego zespołu, a co za tym idzie realizację zlecenia.

Moduł CRM Plan-de-CAMpagne STIGO
Moduł CRM Plan-de-CAMpagne STIGO (Funkcje CRM - PODGLĄD OFERT DANEGO KONTRAHENTA)