Jak ułatwić kontakt pomiędzy firmą, a klientem chcącym poznać stan realizacji swojego zamówienia?

Ułatwienie kontaktu pomiędzy producentem lub sprzedającym, a jego klientem umożliwia program Plan-de-CAMpagne. Wiele firm boryka się z problemem uciążliwych telefonów czy maili od swoich klientów zwracających się z pytaniem o stan realizacji ich zamówienia. Niekiedy w większych firmach do udzielania odpowiedzi na tego typu zapytania wyznaczana jest dedykowana osoba.

W sytuacji, gdy przedsiębiorstwo wykonuje wiele zleceń, takich zapytań może być bardzo dużo. Pracownik, który mógłby wykorzystać swój czas na wykonywanie innych, dających firmie większe korzyści zadań, cały swój czas przeznacza na udzielanie odpowiedzi klientom. Rozwiązaniem jest system elektronicznej wymiany informacji – w programie Plan-de-CAMpagne noszący nazwę Online E-Business.

Plan-de-CAMpagne - program ERP

Nie chodzi tu jednak o wymianę e-mail lecz o system umożliwiający bezpośredni i szybki dostęp do potrzebnej informacji elektronicznej. Co ważne, wdrożenie takiego rozwiązania jest nie tylko skuteczne ale sprawi, że przedsiębiorstwo w oczach klientów będzie sprawiało wrażenie nowocześniej zarządzanego. Praktyka pokazuje, że klienci również chętnie korzystają z takiego systemu. Działanie modułu Online E-business polega na udostępnieniu przez producenta lub sprzedawcę możliwości składania drogą elektroniczną zapytań ofertowych, akceptacji zamówień, a później kontroli stanu ich realizacji. Klient identyfikowany jest poprzez login i hasło.

Zapytaj o demo