CRM
Moduł zarządzania relacjami z Klientem (CRM) jest rozszerzeniem modułu podstawowego programu Bemet. Praca z tym modułem odbywa się wokół kalendarza systemowego. Każdy z użytkowników ma możliwość definiowania: zadań, przypomnień telefonicznych, spotkań oraz notatek. Dzięki przyjaznej wizualizacji w szybki sposób poznamy dostępność naszego zespołu.

Moduł CRM to:
- sprawne zarządzanie informacjami o kontrahentach,
- przyspieszenie pracy pracowników w dziale administracji,
- usprawnienie obiegu informacji w firmie.
Moduł CRM
CRM pozwala na przypisywanie notatek i wiadomości dla kalkulacji oraz projektów. Wszystkie informacje związane z danym Klientem oraz jego zleceniami dostępne są w szybki i przyjazny dla użytkownika sposób. Jeżeli podczas realizacji zlecenia produkcyjnego wystąpią jakiekolwiek błędy lub odrzucenia, w oknie CRM’a widoczne będą zdefiniowane raporty. Dzięki takim informacjom w przyszłości możemy w łatwy sposób odszukać i zapoznać się z załączonymi błędami. Wyklucza to możliwość ich powtórzenia.
Moduł ten pozwala również na definiowanie korespondencji seryjnej do wszystkich kontrahentów umieszczonych w bazie danych. Na potrzeby przesłania mailingu Bemet udostępnia edytor raportów, w którym w prosty sposób możemy przygotować interesujący nas szablon wysyłanej wiadomości.
Wiadomości wysyłane między użytkownikami systemu mogą być powiązane z numerami zamówienia, kalkulacji lub nazwą Klienta. Rozwiązanie to zdecydowanie przyspiesza pracę osób w dziale administracji oraz pozwala na odpowiednie przekazywanie zadań do kolejnych działów firmy. Właściwa organizacja procesu przekazywania sobie pracy przyspieszy pracę całego zespołu, a co za tym idzie realizację zlecenia.
JESTEŚ ZAINTETRESOWANY
SYSTEMEM ERP BEMET?
Wypełnij formularz, a odpowiemy
na wszystkie Twoje pytania!
JESTEŚ ZAINTETRESOWANY
SYSTEMEM ERP BEMET?
Wypełnij formularz, a odpowiemy
na wszystkie Twoje pytania!